סריקת פטנטים ומאגרי פטנטים

אנו מציעים שירותי סריקת פטנטים ראשונית וחיפוש פטנטים ממאגרי מידע

מטרת סריקת פטנטים

סריקת פטנטים נועדה להשוות בין רעיון מסויים לבין פטנטים קיימים וכן לבדוק שהפטנט שנרצה לרשום אינו מופיע תחת רישום של פטנט אחר שכבר ישנו.

עבור כל רעיון מסוים שנרצה לרשום כפטנט, נצטרך לבצע סריקה מקדימה על מנת לבחון את מקוריותו ולוודא שלא קיים פטנט דומה בארץ או בעולם.

הבדיקה נעשית מול מאגרי פטנטים מקומיים וגם בינלאומיים ומאפשרת קבלת החלטה לגבי המשך תהליך רישום פטנט.

מטרה נוספת של סריקת פטנטים היא לחפש פטנט מסוים שהיזם או הלקוח מעוניין לאתרו, לשימושיו העסקיים.

אנחנו כאן כדי לבצע סריקה ראשונית עבורכם, צרו קשר לקבלת הצעת מחיר.

יתרונות החברה בסריקת פטנטים ראשונית

מכיוון שברשותנו גישה למאגר המידע של רשם הפטנטים בארץ ומאגרי פטנטים מאירופה, ארה”ב ויפן, אנו יכולים לבצע סריקה ראשונית ומקיפה שיכולה לחסוך זמן וכסף רב אצל רשם הפטנטים.

בנוסף, אנו יכולים לסייע בהכוונה לרישום הפטנט ברשם הפטנטים, בהפנייה למקורות העזרה הנכונים וכן בהכוונה לייעוץ המתאים עם הגופים החוקתיים המטפלים ברישום פטנטים כגון עורכי דין המתמחים באישורי פטנטים, הכוונה לגורמים המתאימים ברשם הפטנטים וכדומה.

לחברה נסיון של שנים בסריקת פטנטים לפני רישומם ואיתור פטנטים. אנו יודעים להגדיר בצורה נכונה את אסטרטגיית החיפוש בהתאם לסוג החיפוש המבוקש.

לאחר הגדרת אסטרטגית החיפוש, נבחר את מאגרי המידע שעימם נעבוד וכך נוכל למצוא את המידע במהירות וביעילות.

לבסוף, על סמך ממצאי חיפוש הסריקה הראשונית, נוכל להסיק האם קיים פטנט דומה לרעיון.

מאגרי פטנטים בארץ ובחו"ל

בארץ יש את מאגר רשות הפטנטים המכיל מידע עדכני על פטנטים שהוגשו בישראל ומאפשר ביצוע חיפוש במאגר באמצעות מילות חיפוש וקטגוריות מגוונות.

בחו”ל, לעומת זאת, ישנם מאגרי פטנטים ייעודיים שאנו עובדים איתם בסריקת הפטנטים. ברשותנו גישה למאגרי הפטנטים של ארה”ב, אירופה ויפן.

עבור פטנטים שהתפרסמו, קיימת אפשרות להפקת תדפיס פטנט הכולל תרשימים והסברים לגבי מבנה הפטנט על כל מרכיביו, לעיין באופן מעמיק יותר במסמכי הבקשה למיניהם, כגון: טופס הבקשה, הסבר מפורט לגבי הפטנט וכן תרשימים והסברים נלווים הרלוונטיים למסמך.

יתרונות המידען בסריקת פטנטים

המידען יכול להוות גורם מייעץ ואמין עבור הלקוח במציאת המענה לתשובתו אודות פטנט מסוים הקיים או לא קיים בשוק הפטנטים המקומי והעולמי כאחד.

הוא בעל ידע מקדים של מאגרי הפטנטים הידועים ביותר לחיפוש מקצועי ויעיל ויכול לחסוך זמן יקר ולספק סריקת פטנטים ראשונית ומקצועית ללקוח.

כמו כן, יש לו גישה למאגרי מידע חינמיים ולמאגרי מידע הדורשים תשלום ושאינם נגישים עבור כולם, שילובם יחד הופך את מלאכת חיפוש הפטנטים ליעילה ומקצועית.

מאפייני החיפוש במאגרי המידע מעניקים יתרון למידען היודע כיצד לנווט במאגר, לנצל את יתרונות החיפוש המתקדם, ובעזרת ידע מקדים לגבי מילות החיפוש המתאימות, מייעל את החיפוש לזמן הקצר ביותר.

אפשר לעזור ? התקשרו 054-4905767
או
השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם
במסירת פרטים אני מסכים כי החברה תחזור אלי במייל או בטלפון.